Reklamační řád

Snažíme se, aby náš zákazník byl spokojený a to jak se zbožím, které si objednal, tak s námi poskytovanou službou. I přesto se ale může vyskytnout problém.

Možné problémy:

  • Nepřišel Vám od nás žádný e-mail
    • Tady je jediná možnost - kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 170 360 a zjistíme, kde je chyba.
  • Reklamace výrobků poškozených během transportu k vám
    • Viditelně poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte. Pokud najdete v zásilce něco poškozeného způsob řešní je zde.
  • Něco Vám v zásilce chybí, poslali jsme Vám něco jiného, nebo máte v zásilce něco navíc
    • Pokud v zásilce něco chybí, zavolejte nám. Prohlédneme kamerový záznam z balení Vaší zásilky a vyřešíme to.
    • Poslali jsme Vám něco jiného, než bylo v objednávce? Podíváme se na kamerový záznam a pošleme Vám správný výrobek. To co jsme Vám poslali navíc je Vaše.
    • Poslali jsme Vám něco navíc? Berte to jako dárek.
  • Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
    • Každý může změnit názor, nebo zjistit, že mu objednané zboží nevyhovuje. Způsob řešení zde.
  • Reklamace vadných výrobků (výrobní vada, porouchaný přístroj)
    • Na veškeré zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud se něco během záruční doby, nebo po jejím skončení pokazilo, řešení najdete zde.