Reklamační řád

Snažíme se, aby náš zákazník byl spokojený a to jak se zbožím, které si objednal, tak s námi poskytovanou službou. I přesto se ale může vyskytnout problém.

Možné problémy:

  • Nepřišel Vám od nás žádný e-mail
    • Tady je jediná možnost - kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 170 360 a zjistíme, kde je chyba.
  • Reklamace výrobků poškozených během transportu k vám
    • Viditelně poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte. Pokud najdete v zásilce něco poškozeného způsob řešní je zde.
  • Něco Vám v zásilce chybí, poslali jsme Vám něco jiného, nebo máte v zásilce něco navíc
    • Pokud v zásilce něco chybí, zavolejte nám. Prohlédneme kamerový záznam z balení Vaší zásilky a vyřešíme to.
    • Poslali jsme Vám něco jiného, než bylo v objednávce? Podíváme se na kamerový záznam a pošleme Vám správný výrobek. To co jsme Vám poslali navíc je Vaše.
    • Poslali jsme Vám něco navíc? Berte to jako dárek.
  • Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
    • Každý může změnit názor, nebo zjistit, že mu objednané zboží nevyhovuje. Způsob řešení zde.
  • Reklamace vadných výrobků (výrobní vada, porouchaný přístroj)
    • Na veškeré zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud se něco během záruční doby, nebo po jejím skončení pokazilo, řešení najdete zde.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné