Reklamační řád
Snažíme se, aby náš zákazník byl spokojený a to jak se zbožím, které si objednal, tak s námi poskytovanou službou. I přesto se ale může vyskytnout problém.
Možné problémy:
- Nepřišel Vám od nás žádný e-mail
- Tady je jediná možnost - kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 170 360 a zjistíme, kde je chyba.
- Reklamace výrobků poškozených během transportu k vám
- Viditelně poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte. Pokud najdete v zásilce něco poškozeného způsob řešní je zde.
- Něco Vám v zásilce chybí, poslali jsme Vám něco jiného, nebo máte v zásilce něco navíc
- Pokud v zásilce něco chybí, zavolejte nám. Prohlédneme kamerový záznam z balení Vaší zásilky a vyřešíme to.
- Poslali jsme Vám něco jiného, než bylo v objednávce? Podíváme se na kamerový záznam a pošleme Vám správný výrobek. To co jsme Vám poslali navíc je Vaše.
- Poslali jsme Vám něco navíc? Berte to jako dárek.
- Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
- Každý může změnit názor, nebo zjistit, že mu objednané zboží nevyhovuje. Způsob řešení zde.
- Reklamace vadných výrobků (výrobní vada, porouchaný přístroj)
- Na veškeré zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud se něco během záruční doby, nebo po jejím skončení pokazilo, řešení najdete zde.