Reklamace zboží

Před odesláním reklamace

  • Ujistěte se prosím, že výrobek používate v souladu s návodem.
  • Pokud je výrobek na baterie, zkontrolujte zda baterie nejsou vybité.
  • V případě nejasností nás kontaktujte.

Doručení reklamace do naší provozovny

  • Před odesláním reklamovaného výrobku do naší provozovny nás nejprve kontaktujete telefonicky, nebo e-mailem. Dohodneme s Vámi další postup.
  • Zásilku zabalte do papírového kartonu (krabice) tak, aby nemohlo dojít k poškození obsahu.
  • Přiložte reklamační list, nebo průvodní dopis.
  • Zásilku s reklamovaným zbožím zašlete na adresu naší provozovny (pokud nedojde k jiné dohodě).

Záruční list

  • Spolu se zbožím obdržíte prodejní doklad (fakturu), který slouží zároveň jako záruční list.
  • Pokud výrobce nebo zastoupení značky dodává v balení i záruční list, je přiložen přímo v balení výrobku nebo u prodejního dokladu.
  • Výrobek doručte do naší provozovny odkud bude zaslán k posouzení vady do servisu.

Jaké dokumenty přiložit k reklamovanému zboží

  • Doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu.
  • Důležité je přiložit originál záručního listu, pokud byl k výrobku vystaven.
  • Reklamační list nebo průvodní dopis. Formulář reklamačního listu si můžete stáhnout zde.

Zboží se pokazilo, ale už není v záruce

  • Kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem. Pokusíme se to vyřešit k Vaší spokojenosti.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení