Reklamace zboží
Před odesláním reklamace
- Ujistěte se prosím, že výrobek používate v souladu s návodem.
- Pokud je výrobek na baterie, zkontrolujte zda baterie nejsou vybité.
- V případě nejasností nás kontaktujte.
Doručení reklamace do naší provozovny
- Před odesláním reklamovaného výrobku do naší provozovny nás nejprve kontaktujete telefonicky, nebo e-mailem. Dohodneme s Vámi další postup.
- Zásilku zabalte do papírového kartonu (krabice) tak, aby nemohlo dojít k poškození obsahu.
- Přiložte reklamační list, nebo průvodní dopis.
- Zásilku s reklamovaným zbožím zašlete na adresu naší provozovny (pokud nedojde k jiné dohodě).
Záruční list
- Spolu se zbožím obdržíte prodejní doklad (fakturu), který slouží zároveň jako záruční list.
- Pokud výrobce nebo zastoupení značky dodává v balení i záruční list, je přiložen přímo v balení výrobku nebo u prodejního dokladu.
- Výrobek doručte do naší provozovny odkud bude zaslán k posouzení vady do servisu.
Jaké dokumenty přiložit k reklamovanému zboží
- Doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu.
- Důležité je přiložit originál záručního listu, pokud byl k výrobku vystaven.
- Reklamační list nebo průvodní dopis. Formulář reklamačního listu si můžete stáhnout zde.
Zboží se pokazilo, ale už není v záruce
- Kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem. Pokusíme se to vyřešit k Vaší spokojenosti.