Poškozená zásilka

V našem vlastním zájmu i v zájmu našich zákazníků připravujeme zboží na přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo vždy včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s Vámi problém co nejrychleji vyřešili.

Poškozený obal zásilky

  • Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
  • Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
  • Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
  • Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
  • V případě poškození obsahu nás neprodleně (ideálně následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
  • Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
  • Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení