Pokud se rozhodnete své výrobky prezentovat na nějaké zajímavé propagační akci, určitě budete potřebovat několik náležitostí, bez kterých se rozhodně neobejdete.

markýza

  1. Dostatečné sebevědomí.

    • Bez něj nejde v současné době podnikat.
    • Jestliže je to v této záležitosti ve vašem případě horší, raději za sebe pošlete někoho jiného.
  2. Výrobky, které hodláte vystavovat a nabídnout k prodeji.

    • To je asi jasné, ale nebylo možné to nezmínit.
  3. Nějakou už z dálky viditelnou reklamu.

    • Je přeci nutné, abyste zaujali, sotva vyndáte své produkty.
  4. Účinnou ochranu proti slunečním paprskům nebo naopak proti nepříjemnému dešti.

    • Ani jedna možnost není pro delší stání nebo sezení venku příliš příjemná.

Pokud bychom se zaměřili pouze na poslední dvě záležitosti, pak bychom měli dvě možnosti.

  1. Vzít si s sebou velký transparent a také tlampač, kterými budeme hlásit do okolí, co hezkého jsme sem přivezli. Dále naimpregnovat obrovský slunečník, abychom byli chráněni za každého počasí.
  2. Pořídit si pneumatický stan.

Každý asi usoudí, že druhá možnost je daleko schůdnější.

Několik variant v jednom balení

Nafukovací stan nám poskytne všechny tyto služby a má ještě několik dalších výhod. Používat reklamní nafukovadla už je dnes běžnou součástí všech veletrhů, prodejních akcí i politických mítinků. Výhody tohoto výrobku oceňují všichni, kteří už jeho služby vyzkoušeli. K jeho předostem patří i to, že si ho na místo určení přinesete v přepravní tašce, která je pochopitelně součástí sady. Stejně tak, jako ruční pumpa, díky níž nejste závislí na nutnosti připojení k elektřině. Podle toho, v jakém prostředí a za jakého počasí budete stan používat, je možné ho přizpůsobit.

nafukovadlo

  • Můžete

    • mít kolem sebe pouze čtyři jeho nohy a jinak volný prostor.
    • zvolit variantu s plnou bočnicí.
    • si opláštit celý stan a vcházet dveřmi na zip.