Můžete vyrábět sebe více krásné a kvalitní šperky. Pokud o vás nikdo nebude vědět, přirozeně se vám nebude dařit ani s vaším podnikáním. Je tedy důležité, zaměřit se kromě samotné výroby i na marketing, který vás může posunout úplně někam jinam. Je jasné, že jak malý podnik si nemůžete dovolit utratit desítky tisíc za propracované marketingové kampaně. To ani nebude potřeba. Soustřeďte se na levné, ale přesto účinné metody marketingu. A pokud si nevíte rady, obraťte se na marketingovou agenturu Brno https://www.imperialmedia.cz/brno/. Pomůžou vám naplánovat váš marketing tak, aby byl efektivní, a zároveň odpovídal vašemu stanovenému rozpočtu.
A nyní se podívejme na konkrétní tipy, které můžou vašemu podniku pomoci.
Vyprávějte příběh
Lidé si nekupují pouze šperk, kupují také příběh, který za šperkem je. Kupují emoce, zážitky. Sdílejte se svými zákazníky, proč šperky tvoříte, co vás k tvorbě inspiruje, proč jste vybrali zrovna tento materiál, tuto techniku a podobně. Lidé chtějí vědět, co se za konkrétním kouskem šperku skrývá.
Sociální sítě
Sociální sítě mají jednu velkou výhodu. Jsou zdarma. Instagram, Facebook, Pinterest, Tik tok. Lidé se na těchto sociálních sítí zajímají o různé produkty. A vzhledem k tomu, že na sociálních sítích funguje systém algoritmů, je pravděpodobné, že se vaše výrobky dostanou k těm lidem, které budou zajímat. Nesdílejte pouze své hotové výrobky, ale i třeba krátká videa z toho, jak tvoříte, jak balíte objednávky a podobně.
Nechte zákazníky propagovat
Zákazníci jsou takovým marketingem zadarmo. Po každém nákupu je ideálně požádejte o zpětnou vazbu, nejlépe s fotkou. Recenze pak sdílejte na sociálních sítích nebo svých webových stránkách, pokud nějaké máte. V zákaznících tyto upřímné recenze od jiných, skutečných zákazníků budí důvěru. Nevyhýbejte se ani konstruktivní kritice.